May 26, 2011

On Show: Citrawarna 2011 (Colour Of Malaysia) Part 1



hye uols..sihat ke tak??? gigihkan diri yer walaupun baru je lepas buat show kat PWTC tadi ni sempena kempen "Beli Barang Buatan Malaysia" pagi tadi...walaupun tarian tu kejap jer tapi weols semua sangat berpuas hati sebab berakhir dengan jayanya...weeee~nanti kita update citer tu uols :)

seperti yang uols semua tahu #Citrawarna2011 dah pun berlangsung kan 21May2011 yang lepas...blogger yang aku tahu hanya sorang jer @PojiePooh yang gigih nie...best juga la bila kita dah start menari ni kan dapat berpeluh, jumpa ramai kenalan baru, bagi yang ada package tu ada lah orang ni akan offer uols untuk menari kat luar plk tak pun jadi part time modeling...tak ke meriah namanyer tu kiambang :)

lepas tu kan uols..aku nak share dari 1st aku join #Citrawarna2011 ni smpi la abis show...serius banyak part yang kelakar :) wahhh macam join pengembaraan pula dah kannnn....wey aku nak share dengan korang nie...korang tengok je la pic2 kat bawah ni yer...kot2 la korang ada yang berkenan kan boleh mak tolong adjustkannn *matilaaaa verangan kejap :)



budak yang selalu teman aku datang practice #Citrawarna2011 dari awal sampilah time perform...kenal kan SIS IMA muaxx love u sis

ni plk diberi gelaran AJAK..kenapa AJAK sebab nama beliau RAZAK so manja skit panggil AJAK haha...AJAK aku gurau2 je taw...

hah yang ni pula Khai...Penari terhandal X DBKL hehehe...kalau time perform sedikit2 blur haha..jahat tol aku nie...

mak orang susah nok...takde transport nek train jer ada driver sendiri...haha *feeling2 sedih plk haremmmm~ gigih walaupun esok ada Exam tetap gigih turun practice kan...



eh video kat atas nie orang tengah buat Mega Zapin step...mamposs kena buat betul2 taw posture semua kena MANTOPPP kalau tak bersedialah weols kena sembur dengan #PAKNGAH...

biasalaaa time aku mula2 masuk dulu very the hanjeng malu2 taik kucing...kucing pun takde malu macam aku nie...maklumla belang sebenar tak tunjuk lagi kan...tapi bila dah sekepala faham la uols masing2 dengan telatah sendiri...

dan satu yang aku tak faham ni sebab kalau aku g mana2 event yang besar macam ni for sure la mesti ada budak2 yang akan melatah...memang la seronok dan tak kering gusi kita gelak melihat orang melatah ni tapi aku dapat rasa macam ada yang buat2 melatah juga taw...ouh pleaseeeeeeee la uols....perlu ke nak jadi entertainer plastik cap maydin...lepas tu kalau yang melatah betul2 tu takper la still boleh consider lagi siap ada yang menari tak henti2 taw kesian kat dorang dipergunakan hahaha....

eh penat plk kita bercerita tup2 bersawang gak akhir nya...

p/s : orang cakap penyakit melatah ni berjangkit bagi orang yang suka menyakat...betul ker?? ntahla kiambang sendiri mau ingatlaaa...uols tunggu part 2 taw haha

ok daaaaaaa~

1 comment :

Anonymous said...

best nye menari,,mst badan rasa ringan gitu,,,