Dec 23, 2011

(GiveAway by darkbatman.com) lama dah tak buat keje2 mcm ni.

hye uols,

begitu agak lama juga lah aku rasa tak buat menda2 mcm ni, kannn? walaupun biasanya tu aku tak pernah merasa giveaway tapi yang penting confident tetap nak buat, biasalah uols nak support kawan2...kannn?

hidup blogger hidup kifli mally *motif sngt :)

AMK = ada mak kesah hahaha


Syarat Penyertaan;

1. Hanya terbuka kepada FOLLOWER blog darkbatman.com. Kalau yang belum menjadi follower, haruslah menjadi ahli keluarga darkbatman.com.

2. Letak banner GA di dalam entri penyertaan.

3. Tag 2 orang kawan (blogger)

4. Like Facebook darkbatman.com. Ehh banyak pula syarat kali ini. Kehkehkeh!

5. Submit link di bahagian bawah komen entri ini.


VIDEO dari Darkbatman.com





bawah ni dua orang budak yang sngt nakal aku nak tag kalau dorang tak buat siap dorang aku bubuh cili dalam seluar haha...

Cantek : http://cikhuhu.blogspot.com/
Bedah : http://kaukesah.blogspot.com/

ok daaaaa~

3 comments :

Anonymous said...

oo kat sini upenye =D jenuh aku cari...
jap2 aku tak abis bace lg

megat isa said...

okeh aku dah buat huhuhu.

Anonymous said...

oke, aku belom!! =D
besok la, smpt la kot...hihi